Som besökare på Hamsterpaj samtycker du till användandet av s.k. cookies för att förbättra din upplevelse hos oss. Jag förstår, ta bort denna ruta!
Annons
Visningsbild
Nerdrage kille 32 Senast 2013-04-15 19:24

©

Medlem sedanSpecialstatusFödelsedag
2009-10-09Hjälte1994-06-09
ForuminläggGästboksinläggAntal vänner
1 108276 4
Inlägg: 283
Skicka
  • Visningsbild
    2010-03-06 21:01 Webmaster

    Hej, ditt inlägg i forumet med titeln "Bäst eller vad? hahha" har tagits bort.
    Ordningsvakten som tog bort ditt inlägg heter piaintesomdu_ och gjorde följande notering:

    -----
    sad( Det känns fel att ha kvar en tråd, men en länk till ett klipp, som inte finns längre. Eyy :\'(
    -----

    Här är ditt inlägg:
    -----
    okej... lätt bästa videon jag sätt på många år.. kolonD
    http://www.youtube.com/watch?v=ml4qxYjJ_jA&feature=related
    -----

    Har du några frågor så ta det med någon ordningsvakt, du hittar sådana i modulen "Inloggade Ordningsvakter" till höger.
    Detta är inte hela världen, men det är kanske bäst att du chillar lite extra i framtiden.

    /Webmaster

    Historik Gå till

    Skicka
  • Visningsbild
    2010-03-04 20:10 Webmaster

    Hej!
    Din rapport som du skickade till oss tidigare idag är nu granskad av EmmaSivCaroline. Svaret på rapporten är:

    Det hon skrev anser jag inte vara hets mot folkgrupp.

    Tack för att du hjälper oss att göra Hamsterpaj till ett bättre och mer trivsamt ställe. Keep on rocking!

    /Webmaster (referensnummret på rapporten är 43866)

    Historik Gå till

    Skicka
« Föregående | 3 | Nästa »
Annons
Annons
Annons
Annons