Som besökare på Hamsterpaj samtycker du till användandet av s.k. cookies för att förbättra din upplevelse hos oss. Jag förstår, ta bort denna ruta!
Annons
Visningsbild
Glaouw tjej 35 Senast 2020-10-08 21:47
Tullinge

^______^
Medlem sedanSpecialstatusFödelsedag
2005-06-29Hjälte1991-03-28
Anti P12-skylt

Anti P12-skylt

Om denna rutan är synlig betyder det att jag INTE vill ha jobbiga gästboksinlägg ...

ifrån okända omogna människor, till exempel inlägg där någon frågar om jag vill ha camsex eller om jag vill lägga till personen på msn “Hej msn? puss”. Jag känner inte dig så varför skulle jag vilja det? Är du en pedofil? Är du en camsexare? Är du en groomer? Vill du äckla dig på msn och störa tjejer och killar och mobba, prata om din lilla snopp eller dina bröst och visa dem för pengar? Pssst, det är emot reglerna! Det äcklet som skriver och frågar om sex och sådant kommer att bli rapporterad, uthängd, granskad, borttagen och bannad. Ansvariga på Hamsterpaj komma att hänga ut äcklet som skriver och pussar, smeker, ber om msn och camsex, och de frågande äcklen kommer inte att vara välkomna tillbaka. Vill du lära känna mig som har denna skylt aktiverad, lär känna mig, sen får du kanske fråga. Frågar du med en gång så är du borta ifrån pajen och därmed punkt slut.

Las mer
  • Visningsbild
    2011-04-19 22:10 Glaouw F35

    Åh, jag såg nyss att du lagt till att du bor i Rönninge!
    Tumba här ^^
    Fast jag halvt bor i Rönninge också x)

    Historik
  • Visningsbild
    2011-04-19 22:09 Glaouw F35

    Gör så :3 Däremot så kanske jag inte kollar sådär på en gång. Du vet hur jag är med att logga in xD

    Senaste och även första gången jag var på Liseberg hade jag en lång bilresa hem framför mig, så det blev inte så långt tid vi var där. Hann inte åka så mycket sad
    Åker gärna dit igen och utnyttjat tiden bättre kolonD
    Nä, jag är ju inte heller helt säker än.
    Det brukar inte bli så att så många pratar med mig så jag brukar gå runt och vara återkommande störig mot folk jag känner sen tidigare ;o Hmm :C

    Skulle vara trevligt att träffa dig där tror jag kolonD Haha, om du nu tycker detsamma... (oj vad jag skriver mycket nu)

    Jag bor typ 25 min från Stockholm stad :)
    Själv? ^^

    Historik
  • Visningsbild
    2011-04-19 13:12 Glaouw F35

    Men det är ju vååår ute nuuu, massa massa fint att fotografera! kolonD
    Ja, det tycker jag att du ska göra :)

    Jaa, jag har i tankarna att jag vill gå på Lisebergs-irlet i maj :) Men sen vet jag inte om jag kan, pga skolan och sådär. Men vi får se, jag kanske dyker upp där :) Tänkte du det? ^^

    Historik
  • Visningsbild
    2011-04-17 17:49 Glaouw F35

    Gåååår det bra med fotandet då? :)

    Historik
  • « Föregående
    2
    Nästa »
    Annons
    Annons
    Annons
    Annons