Som besökare på Hamsterpaj samtycker du till användandet av s.k. cookies för att förbättra din upplevelse hos oss. Jag förstår, ta bort denna ruta!
Annons
Visningsbild
Glaouw tjej 35 Senast 2020-10-08 21:47
Tullinge

^______^
Medlem sedanSpecialstatusFödelsedag
2005-06-29Hjälte1991-03-28
Anti P12-skylt

Anti P12-skylt

Om denna rutan är synlig betyder det att jag INTE vill ha jobbiga gästboksinlägg ...

ifrån okända omogna människor, till exempel inlägg där någon frågar om jag vill ha camsex eller om jag vill lägga till personen på msn “Hej msn? puss”. Jag känner inte dig så varför skulle jag vilja det? Är du en pedofil? Är du en camsexare? Är du en groomer? Vill du äckla dig på msn och störa tjejer och killar och mobba, prata om din lilla snopp eller dina bröst och visa dem för pengar? Pssst, det är emot reglerna! Det äcklet som skriver och frågar om sex och sådant kommer att bli rapporterad, uthängd, granskad, borttagen och bannad. Ansvariga på Hamsterpaj komma att hänga ut äcklet som skriver och pussar, smeker, ber om msn och camsex, och de frågande äcklen kommer inte att vara välkomna tillbaka. Vill du lära känna mig som har denna skylt aktiverad, lär känna mig, sen får du kanske fråga. Frågar du med en gång så är du borta ifrån pajen och därmed punkt slut.

Las mer
  • Visningsbild
    2011-12-04 20:03 Glaouw F35

    Hejsan!

    Bara för att du är online, så kanske du inte är _här_ O.o

    Historik
  • Visningsbild
    2011-06-14 09:03 Glaouw F35

    Aha okejs. :)

    Bra idéer ^^ Allt förutom dator lät bra :) Ska nog koppla av och inte hålla på med den för mycket. Annars kan jag komma åt vissa sidor i mobilen också, fast jag har inte provat hamsterpaj :o

    Härligt! ^^
    Åker du dit själv annars?
    Hoppas du lyckas springa på folket då kolonD

    Joo jag upptäckte det när jag fyllde 20 xD Jämför en hel del nu kolonP
    Men det är nice att vara ute på krogar också, träffa på massa annat folk och bartendrar ^^

    Historik
  • Visningsbild
    2011-06-13 17:16 Glaouw F35

    Det var ju svalare ute igår?
    Typ 15-20 grader :)

    Jaa, fast jag vet inte vad jag ska packa med mig för 4 dagar x)
    Jag vet inte vad jag ska packa med mig till Thailand heller om jag ska köpa något där kolonP
    I-landsproblem? xD

    Juste, det är nu i helgen va? :)
    Yaaay, ska inte det bli roligt? kolonD
    Joo, jag tänkte på dig och pengarna när vi var ute på krogen, för det brukar råka bli dyrt ibland kolonP

    Historik
  • Visningsbild
    2011-06-12 19:47 Glaouw F35

    Hej, jag har lagt till dig som vän nu :)

    Historik
  • Visningsbild
    2011-06-12 16:39 Glaouw F35

    Oj okejs :o Eller jo jag förstår att du brukar sova dom tiderna typ.
    Jag försööker sova normalt iaf.

    Aww... kanske är varmare inomhus när man bor i hus. Jag vet inte men jag svettas inte ihjäl nu iaf, bara om jag går ut!

    Jaaa, på torsdag åker jag till min killes landställe och kommer hem nångång under söndagen. Vill vara där längre men det är allt vi båda hinner :/ Bättre än inget :)

    Historik
  • Nästa »
    Annons
    Annons
    Annons
    Annons