Som besökare på Hamsterpaj samtycker du till användandet av s.k. cookies för att förbättra din upplevelse hos oss. Jag förstår, ta bort denna ruta!
Annons
Visningsbild
Penta kille 33 Senast 2021-07-28 22:35
Uppsala

Hög status
Medlem sedanSpecialstatusFödelsedag
2007-08-19Hjälte1993-05-30
Anti P12-skylt

Anti P12-skylt

Om denna rutan är synlig betyder det att jag INTE vill ha jobbiga gästboksinlägg ...

ifrån okända omogna människor, till exempel inlägg där någon frågar om jag vill ha camsex eller om jag vill lägga till personen på msn “Hej msn? puss”. Jag känner inte dig så varför skulle jag vilja det? Är du en pedofil? Är du en camsexare? Är du en groomer? Vill du äckla dig på msn och störa tjejer och killar och mobba, prata om din lilla snopp eller dina bröst och visa dem för pengar? Pssst, det är emot reglerna! Det äcklet som skriver och frågar om sex och sådant kommer att bli rapporterad, uthängd, granskad, borttagen och bannad. Ansvariga på Hamsterpaj komma att hänga ut äcklet som skriver och pussar, smeker, ber om msn och camsex, och de frågande äcklen kommer inte att vara välkomna tillbaka. Vill du lära känna mig som har denna skylt aktiverad, lär känna mig, sen får du kanske fråga. Frågar du med en gång så är du borta ifrån pajen och därmed punkt slut.

Las mer
  • Visningsbild
    2012-05-29 11:39 w_of_w F33

    Kollade in den innan idag och då är det typ 60pajer på sig per kastad paj som ligger på 10:e plats, så jag är ju fortfarande efter. Men ja, det är ju inget jag strävar efter heller, det verkar snarare vara någonting som du strävar efter

    Inget illa menat, men nej, du ser inte speciellt stark ut, halvnaken-på-profilbilden-killen, tyvärr

    Låter som en finfin idé. Funkar ju mot inbrottstjuvar också. Om de ska ta sig in måste de gräva och då är det ju bara att ha stengolv så är den varianten förhindrad

    Historik
  • Visningsbild
    2012-05-29 11:23 w_of_w F33

    Jag har kastat två, varav minst en inte var med flit. Jag har fått.. Vad var det? 80 st på mig ^o) Jag vet inte om jag vill veta vad din räkning är :o

    Jaja, men det finns väl ändå effektivare sätt att skala på än att använda giljotinen? Då måste man ju hissa upp klingan jättemånga gånger, vilket nog är ganska tungt i längden. Fast å andra sidan så får man ju muskler då :o Nytt användningsområde funnet!

    Va? Inga problem med grävlingar? Låter suspekt, men visst... Använd du den som myggfälla om det känns bättre. Om man halshugger nån med den lär de ju flockas kring blodet, så varför inte

    Historik
  • Visningsbild
    2012-05-29 10:09 w_of_w F33

    Va!? Är det FLERA? :o Ojoj, väldigt ambitiöst av dig, nästan så man blir imponerad... men bara nästan

    Känns lite väl petigt att ha den till äppelskalsskalare, men prova går ju. Ett annat användningsområde kan väl vara råttfälla, eller ännu bättre, grävlingsfälla!

    Historik
  • Visningsbild
    2012-05-28 23:04 w_of_w F33

    Jaha, nu ska man vara tacksam också, bara för att du inte har nåt bättre för dig än att ettrigt klicka på en knapp

    Japp, fint ska det va! Går nog att använda lite funktionellt som fruktklyvare eller nåt också om man vill vara lite innovativ (det är inne med det ordet)

    Historik
  • Visningsbild
    2012-05-28 20:48 w_of_w F33

    Jag har inte så lätt för att förstå saker, deal with it. Och ditt evinnerliga pajkastande kommer nog snart att ta mig upp på osykldighetslistan, bara så du vet.

    Och som svar på din fråga: Precis, det är ju knappast något exklusivt med att ha en butler, då är det ju lite mer speciellt att ha en giljotin i hallen bredvid hatthyllan.

    Historik
  • « Föregående
    15
    Nästa »
    Annons
    Annons
    Annons
    Annons