Som besökare på Hamsterpaj samtycker du till användandet av s.k. cookies för att förbättra din upplevelse hos oss. Jag förstår, ta bort denna ruta!
Annons
Visningsbild
Oliveran kille 31 Senast 2024-10-22 22:45
Åkersberga

You're my boo! ~
Medlem sedanSpecialstatusFödelsedag
2009-10-25Hjälte1994-10-22
Anti P12-skylt

Anti P12-skylt

Om denna rutan är synlig betyder det att jag INTE vill ha jobbiga gästboksinlägg ...

ifrån okända omogna människor, till exempel inlägg där någon frågar om jag vill ha camsex eller om jag vill lägga till personen på msn “Hej msn? puss”. Jag känner inte dig så varför skulle jag vilja det? Är du en pedofil? Är du en camsexare? Är du en groomer? Vill du äckla dig på msn och störa tjejer och killar och mobba, prata om din lilla snopp eller dina bröst och visa dem för pengar? Pssst, det är emot reglerna! Det äcklet som skriver och frågar om sex och sådant kommer att bli rapporterad, uthängd, granskad, borttagen och bannad. Ansvariga på Hamsterpaj komma att hänga ut äcklet som skriver och pussar, smeker, ber om msn och camsex, och de frågande äcklen kommer inte att vara välkomna tillbaka. Vill du lära känna mig som har denna skylt aktiverad, lär känna mig, sen får du kanske fråga. Frågar du med en gång så är du borta ifrån pajen och därmed punkt slut.

Las mer
  • Visningsbild
    2010-02-06 22:42 Morotshare P30

    Sätt på ett täcke då?:>
    Jag vet inte... typ.... billigt? Men den ska klara Windows 7, M&B på sämsta grafiken, med hyfsat många men, och relativt laggfritt och Morrowind :>

    Historik
  • Visningsbild
    2010-02-06 22:33 Morotshare P30

    Finally! Inget, sitter vid hemdatorn, min är trasig D: Så trasig att den inte går att omformatera ens... Ska fråga Mickes pappa om han kan kolla på den snart, han är duktig:>
    Varför frysa?

    Historik
  • Visningsbild
    2010-02-06 19:43 Haleudu F32

    Ja jag brukar gömma mig i din garderob och hoppa fram lite då och då och slå dig, sedan hoppar jag in i garderoben lika snabbt igen innan du ser mig. Så kolla där, jag står där just nu semikolonparentes

    Historik
  • Visningsbild
    2010-02-06 19:32 Haleudu F32

    Hohoho kolonD
    Jadå, jag kan vara gosig, men bara när jag vill >kolonD

    Historik
  • Visningsbild
    2010-02-06 19:06 Haleudu F32

    På vilket sätt är de dåligt?
    .. eller, det är ju inte så bra at dö.. men xD

    Historik
  • « Föregående
    28
    Nästa »
    Annons
    Annons
    Annons
    Annons