Som besökare på Hamsterpaj samtycker du till användandet av s.k. cookies för att förbättra din upplevelse hos oss. Jag förstår, ta bort denna ruta!
Annons
Visningsbild
guessmyname tjej 32 Senast 2025-01-25 22:30
Markaryd

robin söker ny sexpartner.
Medlem sedanSpecialstatusFödelsedag
2010-09-15Hjälte1994-01-28
Anti P12-skylt

Anti P12-skylt

Om denna rutan är synlig betyder det att jag INTE vill ha jobbiga gästboksinlägg ...

ifrån okända omogna människor, till exempel inlägg där någon frågar om jag vill ha camsex eller om jag vill lägga till personen på msn “Hej msn? puss”. Jag känner inte dig så varför skulle jag vilja det? Är du en pedofil? Är du en camsexare? Är du en groomer? Vill du äckla dig på msn och störa tjejer och killar och mobba, prata om din lilla snopp eller dina bröst och visa dem för pengar? Pssst, det är emot reglerna! Det äcklet som skriver och frågar om sex och sådant kommer att bli rapporterad, uthängd, granskad, borttagen och bannad. Ansvariga på Hamsterpaj komma att hänga ut äcklet som skriver och pussar, smeker, ber om msn och camsex, och de frågande äcklen kommer inte att vara välkomna tillbaka. Vill du lära känna mig som har denna skylt aktiverad, lär känna mig, sen får du kanske fråga. Frågar du med en gång så är du borta ifrån pajen och därmed punkt slut.

Las mer
  • Visningsbild
    2012-08-20 21:30 Kissimurra P31

    aah, men svara inte då., nae men okej. kbry lixom. hhuhuhu sad

    Historik
  • Visningsbild
    2012-08-19 23:20 Kissimurra P31

    haha awsoooome.
    äsch vår klass är så puckad så nollorna kommer nog inte gilla nollningen, alltså åh. synd om dem.

    Historik
  • Visningsbild
    2012-08-19 22:26 Kissimurra P31

    jaaa, alltså det är ju så att ettorna ska vara själva ett tag, och sen kommer väl vi och presenterar oss och så :)

    Historik
  • Visningsbild
    2012-08-19 21:18 Kissimurra P31

    0727311363 kolonD

    åh.. jag börjar imorgon 13:00 ^^

    Historik
  • Visningsbild
    2012-08-19 21:04 Kissimurra P31

    aw sad det har jag med..kommer dö sad

    Det var viiiiii :>

    VI fixade nytt abonnemang eftersom mitt hade gått ut och det blev så dyrt när jag var tvungen att betala för varje sms sad

    Historik
  • « Föregående
    39
    Nästa »
    Annons
    Annons
    Annons
    Annons