Som besökare på Hamsterpaj samtycker du till användandet av s.k. cookies för att förbättra din upplevelse hos oss. Jag förstår, ta bort denna ruta!
Annons
Visningsbild
status tjej 29 Senast 2017-11-16 08:31


Potatis
Medlem sedanSpecialstatusFödelsedag
2009-03-12Hjälte1996-07-02
Anti P12-skylt

Anti P12-skylt

Om denna rutan är synlig betyder det att jag INTE vill ha jobbiga gästboksinlägg ...

ifrån okända omogna människor, till exempel inlägg där någon frågar om jag vill ha camsex eller om jag vill lägga till personen på msn “Hej msn? puss”. Jag känner inte dig så varför skulle jag vilja det? Är du en pedofil? Är du en camsexare? Är du en groomer? Vill du äckla dig på msn och störa tjejer och killar och mobba, prata om din lilla snopp eller dina bröst och visa dem för pengar? Pssst, det är emot reglerna! Det äcklet som skriver och frågar om sex och sådant kommer att bli rapporterad, uthängd, granskad, borttagen och bannad. Ansvariga på Hamsterpaj komma att hänga ut äcklet som skriver och pussar, smeker, ber om msn och camsex, och de frågande äcklen kommer inte att vara välkomna tillbaka. Vill du lära känna mig som har denna skylt aktiverad, lär känna mig, sen får du kanske fråga. Frågar du med en gång så är du borta ifrån pajen och därmed punkt slut.

Las mer
  • Visningsbild
    2012-02-26 18:07 Splux P32

    JO! (i hopp om att jag svarar någorlunda rätt kolonD)

    Historik
  • Visningsbild
    2012-02-26 17:56 Kissimurra P32

    ät godis som ser ut som frukt då? kolonD

    Historik
  • Visningsbild
    2012-02-26 17:56 Shiftey P34

    NEIS! D:

    Not realleh :3 faktumet är att jag även hade nästan 80% frånvaro från eng C eftersom läraren var en extrem hippie.. Men klarade mig på prov :>

    I don't know how to make that one sad

    Historik
  • Visningsbild
    2012-02-26 17:45 Shiftey P34

    NOEDL!

    Awwwhh :333 Under mina två sista år på gymnasiet läste jag bara till stora prov, så lätt är det!

    Can't resist.. cuteness of emocon D:

    Historik
  • Visningsbild
    2012-02-26 17:31 Kissimurra P32

    köp dåå? Köp lite vitaminer också ^^

    Historik
  • « Föregående
    69
    Nästa »
    Annons
    Annons
    Annons
    Annons