Som besökare på Hamsterpaj samtycker du till användandet av s.k. cookies för att förbättra din upplevelse hos oss. Jag förstår, ta bort denna ruta!
Annons
Visningsbild
Lekparkus kille 36 Senast 2016-10-31 19:09


Ska vi leka med en pilatesboll tills någon blir skadad?
Medlem sedanSpecialstatusFödelsedag
2012-09-06Hjälte1990-04-25
Anti P12-skylt

Anti P12-skylt

Om denna rutan är synlig betyder det att jag INTE vill ha jobbiga gästboksinlägg ...

ifrån okända omogna människor, till exempel inlägg där någon frågar om jag vill ha camsex eller om jag vill lägga till personen på msn “Hej msn? puss”. Jag känner inte dig så varför skulle jag vilja det? Är du en pedofil? Är du en camsexare? Är du en groomer? Vill du äckla dig på msn och störa tjejer och killar och mobba, prata om din lilla snopp eller dina bröst och visa dem för pengar? Pssst, det är emot reglerna! Det äcklet som skriver och frågar om sex och sådant kommer att bli rapporterad, uthängd, granskad, borttagen och bannad. Ansvariga på Hamsterpaj komma att hänga ut äcklet som skriver och pussar, smeker, ber om msn och camsex, och de frågande äcklen kommer inte att vara välkomna tillbaka. Vill du lära känna mig som har denna skylt aktiverad, lär känna mig, sen får du kanske fråga. Frågar du med en gång så är du borta ifrån pajen och därmed punkt slut.

Las mer
  • Visningsbild
    2012-12-09 19:02 Lekparkus P36

    Nej, nu är det slut på frågor. Jag ska låta dig gå tillbaka till att låtsas som att detta aldrig hänt.

    Historik
  • Visningsbild
    2012-12-09 18:55 guessmyname F32

    Inte så ont som man kan tro. Tänk dig att bli stucken av en liten babygeting. fast 1000 gånger. Tillslut vänjer man sig. Någon mer fråga kära du ?

    Historik
  • Visningsbild
    2012-12-09 18:41 Lekparkus P36

    Tack för snabbt svar! Nu vet jag! Hur ont gör det att tatuera dom där stjärnorna?

    Historik
  • Visningsbild
    2012-12-06 06:54 guessmyname F32

    oj... beror vad det är för fågel. Kan bli allt mellan 10 och 35 har jag för mig. Om det inte är en fågel som du ska äta såklart, då blir den inte ens 1 år.

    Historik
  • 1
    Nästa »
    Annons
    Annons
    Annons
    Annons