Ja men bytt är bytt man kan inte bara deleta/byta namn en annan för att någon annan är en Sysop .. :O Alla är lika mycket värda :)
yolo
yolo
Är reklamen ivägen? Logga in eller registrera dig så försvinner den!
Allt kanske i själva verket är väldigt allvarligt.
Hej! Innan du skriver om ett potentiellt problem så vill vi påminna dig om att du faktiskt inte är ensam. Du är inte onormal och världen kommer inte att gå under, vi lovar! Så slappna av och gilla livet i några minuter - känns det fortfarande hemskt? Skriv gärna ner dina tankar och frågor, vi älskar att hjälpa just dig!
Ingen profil med det namnet hittades!